Povijest škole

Umjetnička škola Poreč pruža djeci osnovno glazbeno i plesno obrazovanje kroz šest razreda osnovne glazbene škole i četiri razreda osnovne škole suvremenoga plesa.

poup_porec_1

Osnovna glazbena škola osnovana je u Poreču 1974. godine pri Narodnom sveučilištu Poreč.  Kao podružnica pri Pučkom otvorenom učilištu Poreč Osnovna glazbena škola “Slavko Zlatić” djelovala je od 1998. do 31. kolovoza 2014. godine.

Odlukom Grada Poreča i Rješenjem Ministarstva znanosti i obrazovanja od 1. rujna 2014. godine započinje s radom kao samostalna, novoosnovana Umjetnička škola Poreč.

Matična škola u Poreču ima sljedeća instrumentalna odjeljenja: harmonikaško, klavirsko, gitarističko, gudačko – violina i violončelo, puhačko – flauta i truba te plesno odjeljenje.

Područni odjel u Vrsaru ima sljedeća instrumentalna odjeljenja: harmonikaško, klavirsko, gitarističko, gudačko – violina i puhačko – truba.

U školskoj godini 2020./2021. u Umjetničku školu Poreč upisano je ukupno 306 učenika.

U Matičnu školu u Poreču upisano je 239 učenika u program osnovnoga glazbenog obrazovanja od I. do VI. razreda, 26 učenika u program osnovnoga plesnog obrazovanja od I. do IV. razreda, a u Područni odjel u Vrsaru upisan je 41 učenik u osnovni glazbeni program od I. do VI. razreda.

Tijekom svih godina, od otvaranja Škole do danas, neprestano raste broj upisanih učenika. U posljednjih dvadesetak godina utrostručen je broj polaznika, povećan je broj odjeljenja u Školi, otvoren je Područni odjel u Vrsaru, uvedeni su novi programi, a kontinuirano se radi i na obnavljanju, opremanju i uređenju prostora. Škola je postala prepoznatljiva po brojnim glazbenim i plesnim programima kojima obogaćuje kulturni život Grada Poreča, Vrsara i šire.

Umjetnička škola kod djece stvara naviku slušanja vrijednih glazbenih ostvarenja, razvija glazbeni ukus, osposobljava za samostalno muziciranje i individualno stvaralaštvo. Družeći se u pozitivnom i kreativnom ozračju učenici razvijaju ljubav prema glazbi i plesu, a istovremeno razvijaju sluh, motoričke sposobnosti, osjećaj za ritam i pokret, darovitost. Sve zajedno pridonosi postizanju njihova punog potencijala.

18740517_1558542454187054_3225519203905998854_n
skola_1